Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради

Сьогодні останній день реєстрації в Робочу групу зі створення іміджевої стратегії міста Черкаси

Що таке бренд території? Навіщо він Черкасам та які завдання стоятимуть перед Робочою групою? Про все це можна дізнатися в сюжеті від ТРК "Ільдана": https://www.youtube.com/watch?v=wBUBUZG-iSc 

Заповнити анкету та зареєструватися в Робочу групу можна за посиланням: https://cutt.ly/bOkXXRJ

Нагадаємо, що у Черкасах розпочався процес брендування, що триває декілька місяців та стане основою для подальшої розробки брендингу та іміджевої стратегії міста. Зараз Департамент освіти та гуманітарної політики спільно з Агенцією туристичних ініціатив та компанією White Studio Design розпочали роботу над створенням іміджевої стратегії міста Черкаси, айдентики та брендбуку.

 



« повернутися до списку новин