Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради

Розробка брендбуку та іміджевої стратегії міста Черкаси продовжується. Черкасців закликають доєднатись до цього процесу

Хороший, цікавий та «працюючий» бренд міста – це його реклама та візуальна ідентифікація, що не просто підвищує його рейтинги серед туристів та містян, але й сприяє залученню інвестицій та розвитку бізнесу.

Сучасна тенденція – це створення візуального обрамлення міської ідентичності. У світі та Україні, зокрема, вже згенеровано низку успішних брендів та візуальних рішень для них. Так, відомий всім бренд міста Нью-Йорк із сердечком та шрифтовий логотип Парижа, в який інтегровано символ міста – Ейфелеву вежу. Серед українських міст найпомітнішим досі є Львів із його «пряничними» баштами та Одеса із якорем-серцем.

Фахівці прогнозують, що до 2025 року 75% населення планети житиме в містах, тому саме ці населені пункти будуть усе більше конкурувати між собою за нових жителів, кваліфікованих працівників та туристів. І найдієвішим способом є брендинг території, що наразі триває у Черкасах.

Брендинг території - це доволі тривалий процес, адже основне місце у ньому займають тематичні дослідження, проведення різного роду опитувань, збір та узагальнення аналітичних даних про всі переваги території. Чим якісніше ці етапи будуть проведені, тим ефективнішим буде кінцевий результат.

 Саме так у Черкасах і розпочався процес брендування, що тривав декілька місяців та став основою для подальшої розробки брендингу та іміджевої стратегії міста. Зараз Департаментом освіти та гуманітарної політики спільно з Агенцією туристичних ініціатив та компанія White Studio Design розпочалась робота над створенням іміджевої стратегії міста Черкаси, айдентики та брендбуку.

Долучитись до цього процесу може кожен містянин: студенти, учні, науковці, творчі люді, політики, бізнес і всі ті, хто любить наше місто і хоче «допомогти йому» розкрити прихований потенціал та вразити всю Україну.

Для створення візуальної ідентифікації міста, та планування подальших кроків у просування необхідно почути думку абсолютно кожного черкасця, адже саме наші жителі є носіями бренду міста Черкаси.

Переходьте на сайт-візитку та знайомтесь із етапами розробки, туристичними принадами міста та дивіться на просто красиві фото різних локацій Черкас: https://cherkasy-promo.com

Там  також ви можете приєднатись до робочої групи, якщо готові повністю поринути в цей процес.

Також допомагайте у створення іміджевої стратегії за посиланням: https://airtable.com/shrt1yzaaWlXWydAr

Ваша думка важлива для нас! Давайте разом робити наше місто впізнаваним та туристичним!

 

 



« повернутися до списку новин