Черкаський 5-класник – найкращий в Україні знавець … брендбуку
Слово «бренд» нині відоме всім, адже саме воно викликає асоціації з певним товаром, продуктом або компанією. Одним із його видів є брендинг території, завдяки якому міста стають відомими і пізнаваними у всьому світі, приміром – один з найвідоміших брендів - INY (I LoveNewYork). До цієї тенденції активно долучаються та заробляють на своїх брендах і українські міста: як обласні центри (Львів, Чернігів), так і невеликі містечка (Дрогобич, Буковель).
А ось «брендбук» є продуманою до дрібниць «біблією» використання бренду, логотипу та фірмового стилю, що описує використання всіх іміджевих елементів, місії та цінностей.
Нещодавно найкращим юним знавцем брендбуку та брендів став учень 5-Д класу Дев'ята Гімназія Станіслав Петров, який переміг та отримав Диплом І ступеня у Всеукраїнському конкурсі «Брендбук: як бренди стають впізнаваними».
Також гімназист вдало виконав усі завдання і став переможцем ще одного конкурсу «Зимові свята в традиціях нашого народу». Обидва заходи відбувались на навчальній платформі «На Урок».
Вітаємо та пишаємось!